Mua Sơ mi rơ moóc thùng thấp Meusburger 5-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger-hydr. Rampen từ Đức - ID: 6234750
Việt Nam - Tiếng Việt | EUR
00
Đăng nhập hoặc đăng ký
ĐÃ BÁN
Mở danh mục

Hmm có vẻ như mặt hàng đã được bán

View this ad in the archive
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 2
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 3
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 4
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 5
Xem tất cả ảnh (7)

Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen MPA

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
Mới5Khối hàng: 67200 kgTổng trọng lượng: 86000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 1Năm 2Tháng
Hỏi giá
Mới5Khối hàng: 67200 kgTổng trọng lượng: 86000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 2

FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
Mới5Khối hàng: 68650 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 1Năm
Hỏi giá
Mới5Khối hàng: 68650 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán
DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1
DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 2
DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 3
DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 4

DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
20114Khối hàng: 33900 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 11Tháng 6Ngày
Hỏi giá
20114Khối hàng: 33900 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 2
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 3
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 4
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 5
Xem tất cả ảnh (6)

Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
Mới4Khối hàng: 49000 kgTổng trọng lượng: 60800 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 1Năm 9Tháng
Hỏi giá
Mới4Khối hàng: 49000 kgTổng trọng lượng: 60800 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 2
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 3
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 4
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 5
Xem tất cả ảnh (13)

FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
Mới5Khối hàng: 68650 kgTổng trọng lượng: 85000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 3Tháng 2Ngày
Hỏi giá
Mới5Khối hàng: 68650 kgTổng trọng lượng: 85000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi m. hydr. Rampen-nlla  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi m. hydr. Rampen-nlla  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi m. hydr. Rampen-nlla  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 3

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi m. hydr. Rampen-nlla

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
Mới3Khối hàng: 37300 kgTổng trọng lượng: 48000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 6Tháng 3Ngày
Hỏi giá
Mới3Khối hàng: 37300 kgTổng trọng lượng: 48000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 3
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 4

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
Mới3Khối hàng: 38400 kgTổng trọng lượng: 48000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 6Tháng 27Ngày
Hỏi giá
Mới3Khối hàng: 38400 kgTổng trọng lượng: 48000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 2
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 3
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 4
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 5
Xem tất cả ảnh (5)

MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
20203Khối hàng: 40700 kgTổng trọng lượng: 49000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 1Năm 2ThángSố tham chiếu 669
Hỏi giá
20203Khối hàng: 40700 kgTổng trọng lượng: 49000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi Roadrunner Bau mit Klapprampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1

Meusburger 3-Achs-Tele-Semi Roadrunner Bau mit Klapprampen

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
Mới3Khối hàng: 39900 kgTổng trọng lượng: 49000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 1Ngày
Hỏi giá
Mới3Khối hàng: 39900 kgTổng trọng lượng: 49000 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 1
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 2
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 3
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 4
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Sơ mi rơ moóc thùng thấp: hình 5
Xem tất cả ảnh (16)

Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen

Sơ mi rơ moóc thùng thấp
Mới3Khối hàng: 37700 kgTổng trọng lượng: 48500 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Được phát hành: 1Năm 6Tháng
Hỏi giá
Mới3Khối hàng: 37700 kgTổng trọng lượng: 48500 kg
Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Liên hệ người bán

Sơ mi rơ moóc thùng thấp Meusburger 5-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger-hydr. Rampen

Được phát hành: 2Năm

Hmm có vẻ như mặt hàng đã được bán
Sơ mi rơ moóc thùng thấp Meusburger 5-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger-hydr. Rampen: hình 1

Tìm phiếu mua hàng mới trong danh mục

Mở danh mục
zoom in
Sơ mi rơ moóc thùng thấp Meusburger 5-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger-hydr. Rampen: hình 1
See what's in stock now

Được phát hành: 2Năm

ĐÃ BÁN

The seller didn't indicate the price

Do you want to know prices for the similar offers?

Mở danh mục
Nhãn hiệu

Năm sản xuất

2021
Tổng trọng lượng

86500 kg
Khối hàng

66420 kg
Chiều rộng

2850 mm
Màu

xám
Địa điểm

Đức, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Khung sườn/hệ thống treo
khung hình kính viễn vọng

số lượng trục

trục nâng

các trục lái

bôi trơn trung tâm

ABS

EBS

Thân xe/siêu cấu trúc
chiều dài tải

10000 mm
chiều rộng tải

2850 mm
Thêm thông tin

Chassis:

Stable welded steel frame construction with front frame offset and even loading floor and rear chamfer approx. 420 mm x 80 mm.

Rear chamfer and on the outer frame on both sides climbing rails 30x30 mm (of high-strength steel) width approx. 300 mm.

Corners at the front are not chamfered.

Fifth wheel plate with replaceable 3,5"-king pin.

Loading floor with extendable central frame, telescopic length approx. 3.500 mm, pneumatic locking every 500 mm.

Step before and after the parting of the frame.

Excavator recess in the rear, floor-length approx. 3.600 mm plus slant (approx. 45°) upwards = upper-length approx. 4.090 mm.

Middle bridge mounted moveably, length approx. 300 mm, with extendable side-extensions and 1 pair of heavy load-lashing rings 8 tons (without stanchion pockets because of the steps) - with step.

Rear underrun = extended rear sheet.

Preparations (hole pattern) for the mounting of a shunting coupling (without coupling).

Landing legs:

Front prop stands for unsaddling.

Hydraulic support at the rear on both sides with strenthening (flat iron welded star-shaped), Operable separately through control levers mounted in a box in the rear on the right side.

Gooseneck:

Fixed gooseneck with chamfer at the rear approx. 300x100 mm.

Prestress of the gooseneck approx. 50 mm = Coupling height without cargo approx. 1.200 mm.

Axles:

Gigant-semi trailer-half axles, axle load 12 tons each.

Hydraulic suspension.

Riding height is adjustable hydraulically.

Chassis suspension or rather level control of the steering wireless through a ,,HAWE"-block in a box on the right side at the rear with wireless remote control.

Visiual Indicator for the driving level: - 2 green lamps for driving level +/-30 mm of the basis driving level located in the area of the operation for lifting and lowering of the driving level. - 2 red lamps at the left front of the gooseneck to indicate that the driving level is out of the permission range.

S-cam brake 300/200 mm, asbestosfree braking pads.

Automatic brake adjuster.

Centre distance 1.510 mm each.

22 steel disc wheels, 10-holes, with offset, centred.

22 tyres 245/70 R 17,5 146/146F, tubeless.

Steering:

All 5 axles with hydraulic forced steering through fifth wheel.

Electro-hydraulical remote steering through electro-hydraulical aggregate with wireless remote control. Power supply trough truck.

Venting for the steering with Minimess connections.

Central lubrication system:

Central lubrication system for all lubricating points at the steering, the axles and the suspension.

Hydraulic system:

Electro-hydraulic aggregate with power supply through NATO-socket from the truck (without installation in the truck and without NATO-connecting cable).

Mudguards:

Sheet aprons with mud flaps and Clear-Pass.

Braking system:

Two line brake with EBS.

EBS-braking system (WABCO 4S2M).

Spring controlled parking brake.

Standard air connection.

Gibbet for air and electrical connections, height approx. 600 mm.

Without connections tubes and cables to the truck.

Electrical equipment:

Acoording to KFZ-law.

24 Volt. 1x 15-pin + 2x 7-pin sockets.

2x 6-chamber rear lights „Multi-LED Aspöck" in the rear sheet.

1 additional reversing light LED.

2x beacon lights at the rear.

1x 7-pin socket at the rear for overlength ligthing.

Side marker lights LED.

Gibbet for air and electrical connections, height approx. 600 mm.

Floor:

Gooseneck: 28 mm hardwood floor (larch); above the steering unit screwable steel sheet.

Loading floor: 45 mm hardwood floor, steel sheet covering above the wheels.

One-piece special rubber covering (25 mm) on the rear chamfer.

Ramps:

Two-piece ramps (special version) with mechanical stretching, length approx. 2.410 mm plus 2.300 mm, with hydraulical ramp actuators.

Width approx. 830+100 mm. Lateral movable hydraulically.

Climbing rails 30x30 mm, width approx. 300 mm on the outside of the ramps.

With one-piece special rubber covering (25 mm) on each part of the ramps.

Secured with tensioning straps in direction of travel.

Additional holder for the rear warning plates at the ramps.

Ramps are demountable.

Operation through control levers mounted in a box at the rear at the right side.

Drop-sides on the gooseneck:

bulkhead = toolbox (steel sheet) on the gooseneck over the whole width with one-piece side panels. One-piece drop-sides (height approx. 400 mm, foldable) on the gooseneck, length approx. 1.500 mm and pluggable rear drop-side and pluggable rear corner posts. Additional pluggable drop-side behind the tool box.

Spare wheel holder:

2 spare wheel holder, pluggable on the gooseneck (one on both sides, plugged laterally in longitudinal direction).

Painting:

Steel granule cleaning, zinc spraying (telescopic beam included) and primer.

Acryl paintingl: chassis in MB 7350 nova grey.

Hubs in silver.

Outer frame in MB 7350 nova grey.

Bulkhead (steel sheet tool box) and drop-sides on the gooseneck in MB 7350 nova grey.

Rims silver.

Contour marking in yellow on both sides and at the rear.

Additional equipment:

Side underrun guards (aluminium).

4 wheel chokes with holders.

Longish license plate holder at the rear sheet.

Extendable side-extensions in the loading floor on both sides to a total width of approx. 3.250 mm with continuous wooden planks (with steel cannings).

2 stanchion pockets on the gooseneck for the spare wheel holders.

Stanchion pockets in the loading floor: Without stanchion pockets in the middle bridge. 7 pairs of stanchion pockets (100x50 mm) in the outer frame – without stanchions. 3 pairs of stanchion pockets at the central beam – without stanchions.

Lashing rings on the gooseneck: 3 pairs of lashing rings (4 tons tensile force). 1 pair of heavy load lashing rings (13,4 tons tensile force) at the rear of the gooseneck. 2 pairs of excerpts (8 tons tensile force).

Lashing rings in the loading floor: 1 pair of heavy load lashing rings (13,4 tons tensile force) in the middle bridge. 7 pairs of heavy load lashing rings (13,4 tons tensile force) in the outer frame. 7 pairs of heavy load lashing rings (8 tons tensile force) pendent under the outer frame. 2 pairs of lashing rings (13,4 tons tensile force) in the excavator recess. 4 pairs of threaded holes M36 for screwable lashing rings (without screwable lashing rings) at the central beam, without covering of the threaded holes.

Extendable warning plates (423x423 mm) (removable at the front and at the rear with 3-pin sockets) with 3 marker lights (LED) each, continuously extendable till a loading width of 5.000 mm.

Warning plates with PIN for beacon lights.

4 holder for warning plates, pluggable in the stanchion pockets of the loading floor.

Shield „Anhänger schert aus" at the rear.

ĐÃ BÁN

The seller didn't indicate the price

Do you want to know prices for the similar offers?

Mở danh mục
Bằng cách bấm bất cứ liên kết hoặc đối tượng nào trên trang web này, bạn đồng ý vô điều kiện và cho phép chúng tôi xử lý dữ liệu cá nhân của bạn, bao gồm việc dùng các cookie và các công nghệ theo dõi khác. Nó được tiến hành để nâng cao và cá nhân hóa trải nghiệm của bạn trên trang web này, các trang web khác của chúng tôi và các trang web của các nhà quảng cáo bên thứ ba hợp tác với chúng tôi. Các công ty phối hợp với chúng tôi cũng có thể lưu trữ các cookie trên thiết bị của bạn hoặc dùng công nghệ tương tự để thu thập và xử lý thông tin cá nhân. Tìm hiểu thêm về cách chúng tôi xử lý thông tin cá nhân của bạn.
t1 old test archive
t1 test archive - Semi-trailer
t1 test archive - HEAVYTRAILER AG